Agent_Centrali_Rybnej

присъединил се: 26.10.2016
Kiedy rybkę sobie zjecie, wnet się lepiej poczujecie!
Точки142Още
следващо ниво:
Необходими точки: 58
Последна игра
Канаста

6 години 3 дни преди

Zjazd fanclubu Oltcit

Moi drodzy! Nie lubię się przechwalać ale chciałbym zakomunikować, iż jestem honorowym prezesem fanklubu Oltcit na okręg kołobrzesko-koszaliński. Dlatego też mam zaszczyt zaprosić Was na największy zjazd fanów Oltcit'a na świecie. Sam jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu marki Oltcit Club 11RL. Jak sama nazwa Club wskazuje jest to samochód w pełni klubowy i imprezowy! Muszę Wam przyznać, że auto te zadziwia mnie pozytywnie codziennie. Chciałbym opowiedzieć Wam anegdotkę: kiedyś jadąc z kolegą moim Oltcitem przypadkowo odpadła nam na zakręcie kierownica. Myślicie pewnie niemożliwe! Wszystko jest możliwe! Chcieliśmy skręcać ale samochód pojechał prościutko bez kierownicy. Na szczęście wjechaliśmy na budowę i zatrzymaliśmy się na stercie żwiru bez kierownicy! Szok! Co robić, pomyśleliśmy. Obok stała betoniarka więc wzięliśmy te pokrętło i okazało się, że pasuje do naszego Oltcita. Odjechaliśmy dalej a śmiechu było co niemiara! Nawet takie koło pasowało zamiast kierownicy. Szczęśliwi posiadacze Oltcita wiedzą, że ten magiczny wehikuł posiada również drewniane klocki hamulcowe. Ja mam zawszę około 20 klocków na wymianę. Oczywiście z klockami nie ma większych problemów, można je zakupić w większości Polmozbytów w kraju. Co niektórzy, bardziej zdolni mogą nawet sobie sami wystrugać. Lepiej mieć więcej niż żeby zabrakło. Dochodząc do rzeczy: zjazd ten odbędzie się w miejscowości Krajowa w rumuńskiej Transylwanii w dniach 24-26 marca 2017 roku. Jest to więc długa trasa, dlatego weźcie dłuższe urlopy! Na miejscu ugości nas sam prezes ogólnoświatowego fanclubu Oltcit Pan Vlad Olguța Vasilescu. Będzie mnóstwo atrakcji, między innymi pokaz sztucznych ogni, zwiedzanie zamku Drakuli oraz koncert znanego i lubianego artysty Sandu Ciorba. Wszystkim chętnym polecam zabrać termos z kawą lub czymś mocniejszym, suchy prowiant, parę klocków hamulcowych oraz 2 baki paliwa. Zbiórka i wyjazd z Kołobrzegu dnia 22 marca o godzinie 6.00 spod dworca kolejowego. Szykuj swojego Oltcita i jedź! PS: posiadacze innych rumuńskich marek takich jak Dacia lub Aro również będą mile widziani!